Sunday, November 20, 2011

Andai itu takdir ku....

Lame rase nye x tulis ape2 kat blog neyh..actually bnyk mende nak share kat sini..
tapi kan....akibat kekangan masa yg sangat2 la terlampau..
so smua cite kisah idup miss yana x dpt la nak disampaikan..

Kalo nak tau gak...miss yana agak kebuhsanan....apekan daya,pkwe sendiri bz...
x tau la ape la np asyik dapat laki yg bz jew...
disebabkan pernah mengalami nasib yg cmnie time dolu2 dl..
so buat2 x tau jew la...nak bsing pon dia bz sbb keje,bersukan & game...
kalo asyik berkepit pown buhsan...so lantak la...

Btw da la patutnye next week nak jumpe..then tunda plak another week..
Pastu neyh dpt tau mcm x jd lagi....
Sebenarnye 'saya pown da tawar ati nak jumpe awk'
kalo awk nak jumpe sy...awk cari la sy sendiri....
Saya ada jew kat 'TELUKI' neyh..

Mungkin saya dapat bertahan untuk seketika jew....
tapi kalo lame2 cmneyh....saya terpakse pegi,,,
Mungkin 'single' adalah perkataan terbaik buat diri ini... :(

Semuanye kemungkinan yang bermain dlm fikiran miss yana..
hopefully everything gonna be ok...
Yang penting saya malas nak pikir..Walau ape pun takdir nye....
saya redha.................

ikhlas dr hati miss yana....


2 comments: